ח"כ בן צור: "דרעי עשה בתקופה קצרה מה שלא עשו אחרים שנים רבות"

ישראל פריי 1 Comment on ח"כ בן צור: "דרעי עשה בתקופה קצרה מה שלא עשו אחרים שנים רבות"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יואב בן צור מש"ס התראיין הבוקר ב"מדברים אקטואליה" למני גרא שוורץ ופתח בדברי ברכה לרדיו "קול חי" על העברת שיעורו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף בשידור במוצאי שבתות: "חידוש מרענן. קניתם לכם עוד אלפי מאזינים". כך בן צור.

על חוק הגיוס אמר הח"כ כי: "אנחנו מקווים שיעבור החוק המתוקן שעוסק בעיקרו בנושא של יעדי הגיוס, אני חושב שפסק הזמן שמוצע בו עד 2023-2020 הוא טוב לכולם, אין סיבה לאף אחד להתנגד", הוא הפתיע כשטען שהגישה החרדית לא מתמקדת בביטול הסנקציות הפליליות אלא בהורדת המכסות והיעדים: "לא דיברו על ביטול הסנקציות הפליליות, אין סיבות ליצור דברים שלא נגיע אליהם".

ח"כ בן צור סבור כי יש להחזיר את המצב לקדמותו, עוד לפני אישור חוק טל: "זה היה אחד התנאים כשנכנסנו לקואליציה, מי שלא לומד לדעתנו צריך ללכת לצבא, ובסופו של הליך זה יעשה טוב יותר לכל הציבור הישראלי, לא רק לחרדים. ככל שידוע לי זה המתווה שגם חבריי ביהדות התורה הגיעו", הוא העריך כי החוק יועבר בקלות: "כולם חפצי קואליציה והממשלה, אין לי ספק, גם משיחות אישיות שלי עם כאלה שנחשבו מתנדנדים, אין לי ספק שהם יצביעו יחד עם הקואליציה".

יואב בן צור ספד במילים חמות את נשיא מדינת ישראל לשעבר, יצחק נבון, שהלך בשבת לבית עולמו, וסיפר על הערכה הרבה של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל אל האיש: "הרב אהב את הנשיא נבון מאד. הוא עשה את הכל להרים קרנה של יהדות ספרד, יהודי חם ושורשי, היה מחבר את כולם, יוצר קונצנזוס של חיבה ואהבה למסורת הספרדית וליהדות, תמיד הוביל לדברים של חיבור, האישיות שלו כבשה את כל הזרמים והחוגים, יודע ספרדית אותנטית, לא התבייש במוצאו אלא להפך, העצים את העדה שנמנה הוא בא".

לראשו של יו"ר תנועתו השר אריה דרעי ממשרד הכלכלה, קושר ח"כ בן צור כתרים רבים. "כבר מיומו הראשון במשרד הכלכלה, הודיע שלא יחתום, הוא ביקש להעביר את האחריות לכלל הממשלה ובגלל שלא היה רוב בכנסת, מתוך אחריות לעם ישראל, ובמסירות נפש רבה, הוא החליט להתפטר".

"הרב אריה דרעי עשה גדולות ונצורות. בתקופה הקצרה במשרד הוא הצליח לעשות מה שלפניו לא עשו שנים רבות. שופרו תנאי עובדי הקבלן, ימי חופשה נוספים לשכירים, העלאת שכר מינימום, ועוד, מתוך אחריות גדולה, ע"מ שישראל לא תיתבע בבתי דין בינלאומיים על מיליארדים, למען עם ישראל כולו, הרי ישראל מחכה למיליארדים שיגיעו מהגז, זה אמנם הרע במיעוטו, אך הוא לקח אחריות והתפטר".

על מבקרי דרעי אמר בן צור: "אף אחד מהם לא הקריב כלום, גם בכנסת אף אחד לא הקריב משהו אישי. דרעי אחראי ומסתכל ברמה הלאומית, לא הפרטנית, צריכים להצדיע לו, לא הרבה אנשים היו מוכנים להקריב למען עם ישראל כמו שהוא עשה. ימים יגידו, בסופו של דבר נדע את האמת, שזה הדבר היחיד שאפשר היה לעשות, כשדרעי הבין שאין דרך ומוצא אחר הוא החליט החלטה אמיצה שאין הרבה פוליטיקאים – אם בכלל – שמסוגלים לקבל כזאת החלטה, מעשה אצילי עם אחריות רבה שתביא תשועה כלכלית רבה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איי איי איי איזו מסירות נפש למען עם ישראל.. אשריו.
    תפסיקו למכור תותים אף אחד כבר לא פתי.
    חוץ מהשקופים כמובן שמזמן נהפכו לאטומים.